-->
Στη σελίδα "Εγγραφή Χρήστη":
Εισάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία:
Επιλέγετε στοιχεία σύνδεσης:
Συμπληρώνετε τους χαρακτήρες εικόνας (captcha) για λόγους ασφαλείας.
Πατήστε "Εγγραφή Χρήστη".
Τι χρειάζεται για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα πρέπει να επιβεβαιώσουμε ότι είστε ο κάτοχος της διεύθυνσης e-mail που έχετε εισάγει. Για το λόγο αυτό σας αποστέλλουμε e-mail, στο οποίο θα πρέπει να επιλέξετε το σύνδεσμο επιβεβαίωσης εγγραφής στο KTHMA.gr.
Για να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο KTHMA.gr, στη σελίδα "Σύνδεση Χρήστη":
Θυμήσου με
Από τη σελίδα της "Σύνδεσης Χρήστη" επιλέγετε το "Θυμήσου με" σε περίπτωση που θέλετε να παραμείνετε συνδεδεμένοι με το λογαριασμό σας στον συγκεκριμένο φυλλομετρητή για ένα ορισμένο αριθμό ημερών.
Στη σελίδα "Υπενθύμιση Κωδικού Πρόσβασης":
Λειτουργεί μόνο για τους χρήστες που έχουν εγγραφεί από τον παρόντα ιστότοπο.
Εφόσον είστε συνδεδεμένος στο KTHMA.gr, μεταβείτε στη σελίδα "Ρυθμίσεις", στην καρτέλα "Στοιχεία" και πατήστε "Επεξεργασία". Επεξεργαστείτε τα στοιχεία επικοινωνίας, E-mail ή Kινητό, καθώς και στα στοιχεία μέλους, Όνομα ή Επώνυμο, εφόσον ο λογαριασμός σας δεν έχει δημιουργηθεί αυτόματα με την υποβολή της δήλωσής σας.
Μπορείτε να εκτυπώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας επιλέγοντας "Εκτύπωση".
Αν είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας στο KTHMA.gr, μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας από τη σελίδα "Ρυθμίσεις", καρτέλα "Ρυθμίσεις". Στο πλαίσιο "Αλλαγή κωδικού":
Μπορείτε να απενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας από τη σελίδα "Ρυθμίσεις", καρτέλα "Ρυθμίσεις". Στην "Απενεργοποίηση Λογαριασμού":
Τι συμβαίνει με την αποστολή ενός μηνύματος στο KTHMA.gr
Όταν αποστέλλετε μήνυμα στο KTHMA.gr, το λαμβάνουν οι αρμόδιοι υπάλληλοι του γραφείου, το επεξεργάζονται και σας αποστέλλουν την απάντηση.
Την απάντηση που έχει αποστείλει ο υπάλληλος, θα τη λάβετε στη λίστα με τα " Εισερχόμενα".
Πώς μπορείτε να απενεργοποιήσετε την αποστολή e-mail μαζί με το μήνυμα
Πηγαίνετε στη σελίδα "Ρυθμίσεις", καρτέλα "Ρυθμίσεις" και στο πλαίσιο "Παραμετρικά μηνυμάτων" αποεπιλέγετε το πλαίσιο "Λήψη e-mail με την αποστολή μηνύματος" και πατάτε "Αποθήκευση".
Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε συμπληρωματική ερώτηση σε απάντηση που σας στάλθηκε:
Το ερώτημά σας έχει σταλεί και θα λάβετε την απάντηση ως μέρος της ίδιας συζήτησης (αλυσίδας μηνυμάτων).
Για να δείτε τα μηνύματα που έχετε στείλει, πηγαίνετε στα " Απεσταλμένα" και επιλέξτε το μήνυμα που σας ενδιαφέρει.
Πώς μπορείτε να ξέρετε αν ο υπάλληλος έχει δει το μήνυμα που έχετε στείλει
Το μήνυμα στη λίστα των σταλθέντων θα σημειωθεί ως αναγνωσμένο.
Πώς μπορείτε να επαναφέρετε ένα μήνυμα που έχετε διαγράψει
Για να επαναφέρετε ένα μήνυμα που έχετε διαγράψει προσωρινά, το ανοίγετε από τη λίστα των διεγραμμένων και επιλέγετε "Επαναφορά".
Τα περιεχόμενα και το ιστορικό των μηνυμάτων/συζητήσεων που έχετε αποστείλει και λάβει γνωστοποιούνται μόνο σε εσάς και στους υπαλλήλους της εταιρείας.
Από τη σελίδα "Υποβολή Ερωτήσεων" της περιοχής που επιλέξατε, πηγαίνετε στην "Υποβολή ερώτησης και λήψη απάντησης με e-mail".
Τι συμβαίνει με την αποστολή μηνύματος στο KTHMA.gr
Όταν αποστέλλετε μήνυμα στο KTHMA.gr, το λαμβάνουν οι αρμόδιοι υπάλληλοι του γραφείου, το επεξεργάζονται και αποστέλλουν την απάντηση, την οποία θα λάβετε με e-mail στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο.
Πώς μπορείτε να στείλετε συμπληρωματικό ερώτημα
Για να στείλετε συμπληρωματική ερώτηση θα πρέπει να επαναλάβετε την ίδια διαδικασία. Αν χρειάζεστε επεξηγήσεις πάνω σε απαντήσεις που έχετε λάβει δημιουργήστε λογαριασμό στο KTHMA.gr για να χρησιμοποιείτε την ολοκληρωμένη υπηρεσία μηνυμάτων (επιλογή "Υποβολή ερώτησης μέσα από το Σύστημα Μηνυμάτων του KTHMA.gr").