Οδηγίες Χρήσης
Κτηματογράφηση σε Π.Ε. Κοζάνης
Π.Ε. Κοζάνης

Εγγραφή στο ΚΤΗΜΑ.gr

Στη σελίδα "Εγγραφή Χρήστη":

  1. Εισάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία:

    • Όνομα: το όνομά σας χρησιμοποιώντας ελληνικούς χαρακτήρες
    • Επώνυμο: το επώνυμό σας χρησιμοποιώντας ελληνικούς χαρακτήρες
    • E-mail: μία έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οποία θα σας σταλεί μήνυμα για ενεργοποίηση του λογαριασμού σας
    • Κινητό: ένα κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας στο οποίο θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις σχετικές με την πορεία των online υπηρεσιών
  2. Επιλέγετε στοιχεία σύνδεσης:

    • Όνομα χρήστη (username): επιτρεπτοί χαρακτήρες είναι γράμματα, αριθμοί και @ / . / + / - / _ , και
    • Κωδικός πρόσβασης (password): τουλάχιστον 4 χαρακτήρες. Για επαλήθευσή του, σας ζητείται να εισάγετε τον κωδικό 2 φορές.
  3. Συμπληρώνετε τους χαρακτήρες εικόνας (captcha) για λόγους ασφαλείας.

  4. Πατήστε "Εγγραφή Χρήστη".

Τι χρειάζεται για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής

Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα πρέπει να επιβεβαιώσουμε ότι είστε ο κάτοχος της διεύθυνσης e-mail που έχετε εισάγει. Για το λόγο αυτό σας αποστέλλουμε e-mail, στο οποίο θα πρέπει να επιλέξετε το σύνδεσμο επιβεβαίωσης εγγραφής στο KTHMA.gr.

Σύνδεση στο KTHMA.gr

Για να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο KTHMA.gr, στη σελίδα "Σύνδεση Χρήστη":

  1. Συμπληρώνετε το Όνομα χρήστη.
  2. Πληκτρολογείτε τον Κωδικό πρόσβασης.
  3. Επιλέγετε αν θέλετε να μείνετε συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας σε αυτόν τον φυλλομετρητή.
  4. Πατήστε "Σύνδεση".

Θυμήσου με

Από τη σελίδα της "Σύνδεσης Χρήστη" επιλέγετε το "Θυμήσου με" σε περίπτωση που θέλετε να παραμείνετε συνδεδεμένοι με το λογαριασμό σας στον συγκεκριμένο φυλλομετρητή για ένα ορισμένο αριθμό ημερών.


Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Στη σελίδα "Υπενθύμιση Κωδικού Πρόσβασης":

  1. Συμπληρώνετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που χρησιμοποιήσατε κατά την εγγραφή σας.
  2. Πληκτρολογείτε το όνομα χρήστη που έχετε επιλέξει.
  3. Συμπληρώνετε τους χαρακτήρες εικόνας (captcha) για λόγους ασφαλείας.
  4. Πατήστε "Υποβολή".
  • Στη συνέχεια θα λάβετε email με ακριβείς οδηγίες για τη δημιουργία νέου κωδικού.

Λειτουργεί μόνο για τους χρήστες που έχουν εγγραφεί από τον παρόντα ιστότοπο.

Ρυθμίσεις Λογαριασμού
Αλλαγή στοιχείων

Εφόσον είστε συνδεδεμένος στο KTHMA.gr, μεταβείτε στη σελίδα "Ρυθμίσεις", στην καρτέλα "Στοιχεία" και πατήστε "Επεξεργασία". Επεξεργαστείτε τα στοιχεία επικοινωνίας, E-mail ή Kινητό, καθώς και στα στοιχεία μέλους, Όνομα ή Επώνυμο, εφόσον ο λογαριασμός σας δεν έχει δημιουργηθεί αυτόματα με την υποβολή της δήλωσής σας.

Μπορείτε να εκτυπώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας επιλέγοντας "Εκτύπωση".


Αλλαγή Κωδικού Πρόσβασης

Αν είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας στο KTHMA.gr, μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας από τη σελίδα "Ρυθμίσεις", καρτέλα "Ρυθμίσεις". Στο πλαίσιο "Αλλαγή κωδικού":

  1. Πληκτρολογείτε τον τρέχοντα και τον νέο κωδικό (2 φορές).
  2. Πατήστε "Αλλαγή".

Απενεργοποίηση λογαριασμού

Μπορείτε να απενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας από τη σελίδα "Ρυθμίσεις", καρτέλα "Ρυθμίσεις". Στην "Απενεργοποίηση Λογαριασμού":

  1. Επιλέγετε "Απενεργοποίηση".
  2. Εισάγετε τον κωδικό πρόσβασης και πατήστε "Απενεργοποίηση".
  • Μπορείτε να ενεργοποιήσετε ξανά τον λογαριασμό σας, εισάγοντας τα στοιχεία σύνδεσής σας από την σελίδα "Σύνδεση Χρήστη". Η διαδικασία της ενεργοποίησης ολοκληρώνεται απλά με μήνυμα επιβεβαίωσης στο χρήστη.
Ιστορικό
Ασφάλεια
  • Από τη σελίδα "Ρυθμίσεις", καρτέλα "Ιστορικό", μπορείτε να δείτε τις ενεργές σας συνδέσεις δηλαδή τους διαφορετικούς φυλλομετρητές στους οποίους είναι ενεργός ο λογαριασμός σας αυτή τη στιγμή. Εμφανίζονται αναλυτικά τα στοιχεία φυλλομετρητή/συσκευής, η χώρα, η ημερομηνία σύνδεσης και η διεύθυνση IP.
  • Για να τερματίσετε μία ενεργή σύνδεση που κρίνετε επικίνδυνη, πατήστε το "x" (Διαγραφή) που βρίσκεται δίπλα στη γραμμή της σύνδεσης.

Υπηρεσία Εσωτερικών Μηνυμάτων
Αποστολή Μηνύματος
  1. Από τη σελίδα "Υποβολή Ερωτήσεων" επιλέξτε "Υποβολή ερώτησης μέσα από το Σύστημα Μηνυμάτων του KTHMA.gr".
  2. Στην περίπτωση που δεν είστε ήδη συνδεδεμένος στο ΚΤΗΜΑ.gr, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία σύνδεσής σας.
  3. Επιλέξτε "Νέο μήνυμα " από το μενού των Μηνυμάτων αριστερά.
  4. Εισάγετε Θέμα και πληκτρολογήστε το ερώτημα που σας ενδιαφέρει.
  5. Πατήστε "Αποστολή".

Τι συμβαίνει με την αποστολή ενός μηνύματος στο KTHMA.gr

Όταν αποστέλλετε μήνυμα στο KTHMA.gr, το λαμβάνουν οι αρμόδιοι υπάλληλοι του γραφείου, το επεξεργάζονται και σας αποστέλλουν την απάντηση.


Ανάγνωση Μηνυμάτων

Την απάντηση που έχει αποστείλει ο υπάλληλος, θα τη λάβετε στη λίστα με τα " Εισερχόμενα".

  • Στη λίστα, είναι τονισμένα με έντονα γράμματα τα νέα μηνύματα, αυτά δηλαδή που δεν έχετε ανοίξει.
  • Επίσης, με την αποστολή της απάντησης στο λογαριασμό σας, θα λάβετε και e-mail στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση, ώστε να γνωρίζετε ότι το ερώτημά σας απαντήθηκε.

Πώς μπορείτε να απενεργοποιήσετε την αποστολή e-mail μαζί με το μήνυμα

Πηγαίνετε στη σελίδα "Ρυθμίσεις", καρτέλα "Ρυθμίσεις" και στο πλαίσιο "Παραμετρικά μηνυμάτων" αποεπιλέγετε το πλαίσιο "Λήψη e-mail με την αποστολή μηνύματος" και πατάτε "Αποθήκευση".


Συμπληρωματική ερώτηση στο KTHMA.gr

Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε συμπληρωματική ερώτηση σε απάντηση που σας στάλθηκε:

  1. Ανοίγετε το μήνυμα για το οποίο χρειάζεστε διευκρινήσεις.
  2. Πατήστε στο εικονίδιο "" και θα εμφανιστεί νέο πλαίσιο. Πληκτρολογείστε αυτό σας ενδιαφέρει να μάθετε και πατήστε "Αποστολή".

Το ερώτημά σας έχει σταλεί και θα λάβετε την απάντηση ως μέρος της ίδιας συζήτησης (αλυσίδας μηνυμάτων).


Σταλθέντα Μηνύματα

Για να δείτε τα μηνύματα που έχετε στείλει, πηγαίνετε στα " Απεσταλμένα" και επιλέξτε το μήνυμα που σας ενδιαφέρει.

Πώς μπορείτε να ξέρετε αν ο υπάλληλος έχει δει το μήνυμα που έχετε στείλει

Το μήνυμα στη λίστα των σταλθέντων θα σημειωθεί ως αναγνωσμένο.


Διαγραφή Μηνύματος
  • Για την προσωρινή διαγραφή ενός μηνύματος ή συζήτησης, ανοίξτε το μήνυμα και επιλέξτε το εικονίδιο της Διαγραφής "". Το μήνυμα μεταφέρεται στη λίστα των διεγραμμένων.
  • Για την οριστική διαγραφή ενός μηνύματος ή συζήτησης, πρώτα το διαγράφετε προσωρινά και κατόπιν ανοίγετε το μήνυμα από τη λίστα των διεγραμμένων και επιλέγετε ξανά τη διαγραφή "".

Πώς μπορείτε να επαναφέρετε ένα μήνυμα που έχετε διαγράψει

Για να επαναφέρετε ένα μήνυμα που έχετε διαγράψει προσωρινά, το ανοίγετε από τη λίστα των διεγραμμένων και επιλέγετε "Επαναφορά".


Απόρρητο Μηνυμάτων

Τα περιεχόμενα και το ιστορικό των μηνυμάτων/συζητήσεων που έχετε αποστείλει και λάβει γνωστοποιούνται μόνο σε εσάς και στους υπαλλήλους της εταιρείας.

  • Με την οριστική διαγραφή μηνύματος, το μήνυμα δεν είναι ορατό από τη λίστα των μηνυμάτων σας στο λογαριασμό σας, εξακολουθεί όμως να βρίσκεται στη λίστα των μηνυμάτων των υπαλλήλων της εταιρείας.
Αποστολή Μηνύματος και Λήψη Απάντησης με e-mail

Από τη σελίδα "Υποβολή Ερωτήσεων" της περιοχής που επιλέξατε, πηγαίνετε στην "Υποβολή ερώτησης και λήψη απάντησης με e-mail".

Στη φόρμα επικοινωνίας:
  1. Συμπληρώνετε το Όνομα και Επώνυμό σας.
  2. Εισάγετε τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην οποία επιθυμείτε να λάβετε την απάντηση.
  3. Πληκτρολογείτε το ερώτημά σας.
  4. Συμπληρώνετε τους "Χαρακτήρες εικόνας" (Captcha) για λόγους ασφαλείας.
  5. Πατήστε "Υποβολή ερώτησης".

Τι συμβαίνει με την αποστολή μηνύματος στο KTHMA.gr

Όταν αποστέλλετε μήνυμα στο KTHMA.gr, το λαμβάνουν οι αρμόδιοι υπάλληλοι του γραφείου, το επεξεργάζονται και αποστέλλουν την απάντηση, την οποία θα λάβετε με e-mail στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο.

Πώς μπορείτε να στείλετε συμπληρωματικό ερώτημα

Για να στείλετε συμπληρωματική ερώτηση θα πρέπει να επαναλάβετε την ίδια διαδικασία. Αν χρειάζεστε επεξηγήσεις πάνω σε απαντήσεις που έχετε λάβει δημιουργήστε λογαριασμό στο KTHMA.gr για να χρησιμοποιείτε την ολοκληρωμένη υπηρεσία μηνυμάτων (επιλογή "Υποβολή ερώτησης μέσα από το Σύστημα Μηνυμάτων του KTHMA.gr").

Αποστολή Μηνύματος και Λήψη Απάντησης με SMS

Από τη σελίδα "Υποβολή Ερωτήσεων" επιλέξτε "Υποβολή ερώτησης και λήψη απάντησης με SMS"

Στη φόρμα επικοινωνίας:
  1. Συμπληρώνετε το Όνομα και Επώνυμό σας.
  2. Εισάγετε το κινητό σας τηλέφωνο.
  3. Πληκτρολογείτε το ερώτημά σας.
  4. Συμπληρώνετε τους "Χαρακτήρες εικόνας" (Captcha) για λόγους ασφαλείας.
  5. Πατήστε "Υποβολή ερώτησης".

Η υπηρεσία είναι προς το παρόν απενεργοποιημένη.


Παρακολούθηση Δηλώσεων

Για να δείτε την κατάσταση της επεξεργασίας των δηλώσεων ιδιοκτησίας που έχετε υποβάλλει επιλέξτε την υπηρεσία "Παρακολούθηση Δηλώσεων". Αν δεν είστε συνδεδεμένοι στο ΚΤΗΜΑ.gr εισάγετε τα στοιχεία που σας έχουν δοθεί κατά την υποβολή της δήλωσής σας.

Η υπηρεσία είναι ενεργή μόνο για χρήστες που έλαβαν τα στοιχεία του λογαριασμού τους με την υποβολή της δήλωσής τους, και όχι για χρήστες που δημιουργήθηκαν από την φόρμα εγγραφής.


Παρακολούθηση Δηλώσεων

Στην περίπτωση που έχει ξεκινήσει η επεξεργασία των δηλώσεών σας, στην οθόνη εμφανίζονται:

  • Σε ένα πλαίσιο τα στοιχεία σας "Κωδικός Προσώπου" και "Όνομα".
  • Σε δεύτερο παρουσιάζονται τα στοιχεία των Δηλώσεων σε μορφή πίνακα με στήλες τον "Αρ. Πρωτοκόλλου Δήλωσης", τον "Κωδικό Ιδιοκτησίας" και την "Κατάσταση" επεξεργασίας κάθε ιδιοκτησίας.

Αναμονή για επεξεργασία

Μπορεί να έχετε υποβάλλει δήλωση, αλλά να μην έχει ξεκινήσει η επεξεργασία των δικαιωμάτων σας. Σε αυτήν την περίπτωση θα δείτε επεξηγηματικό κείμενο.


Βοήθεια Χρήστη

Επιλέγοντας το εικονίδιο που βρίσκεται δίπλα στο όνομα της στήλης "Αρ. Πρωτοκόλλου Δήλωσης" και "Κωδικός Ιδιοκτησίας" μπορείτε να ανοίξετε υπόδειγμα του αποδεικτικού υποβολής δήλωσης ώστε να εντοπίσετε τα αντίστοιχα στοιχεία και στο δικό σας έντυπο δήλωσης.

Το εικονίδιο δίπλα στο όνομα της στήλης "Κατάσταση" παρέχει διευκρινήσεις για τις τρεις καταστάσεις επεξεργασίας:

  • Ολοκληρώθηκε: Η επεξεργασία του δικαιώματός σας έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς χωρίς καμία εκκρεμότητα.
  • Υπό επεξεργασία: Το δικαίωμα σας έχει επιτυχώς παραληφθεί και βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας.
  • Σε εκκρεμότητα: Για την ολοκλήρωση της επεξεργασίας του δικαιώματός σας απαιτείται η προσκόμιση περαιτέρω στοιχείων για τα οποία θα ενημερωθείτε μέσω sms.

Φίλτρα Αναζήτησης

Μπορείτε να κάνετε χρήση των φίλτρων για αποτελεσματική αναζήτηση των στοιχείων που σας ενδιαφέρουν:

  • Επιλέγοντας την "Κατάσταση" μπορείτε να δείτε μόνο τις ιδιοκτησίες των οποίων η επεξεργασία έχει ολοκληρωθεί, βρίσκονται σε εκκρεμότητα ή είναι υπο επεξεργασία.
  • Να εισάγετε "Αριθμό πρωτοκόλλου" ή "Κωδικό ιδιοκτησίας" για εμφάνιση των αντίστοιχων δηλώσεων / ιδιοκτησιών.

Εκτύπωση Στοιχείων

Επιλέγοντας "Εκτύπωση Στοιχείων", θα εμφανιστεί ηλεκτρονικό αρχείο με τα στοιχεία των δηλώσεων, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας ή να το εκτυπώσετε.

Χορήγηση Αντιγράφων
--